מטפלים בקצוות השיער לאחר הקיץ

מטפלים בקצוות השיער לאחר הקיץ

שיער הראש בחודשי הקיץ מושפע מתופעות שונות של מזג האוויר ובעיקר ניזוק מעוצמת חום השמש,החשיפה לים והאוויר החם והיבש ששולט באזורנו כל התקופה. להחזרת החיוניות הדרושה לשיער ולשיקום הנזקים מציע פלג מספר פעולות שיש לבצע כדי למזער נזקים ו"להחיות" את השיער בכל אורכו ולהזין אותו מהשורשים ועד לקצוות.

קרוב ובצמוד לעור קרקפת: מומלץ לבחון את מצב עור הקרקפת ולבצע בדיקה של המצב הנתון לאחר חודשי הקיץ . לעיתים נראה כי העור יבש/סדוק/מתקלף (סוג של קשקשים) ולצורך הטיפול יש לבחור במוצרי טיפול וטיפוח המיועדים לשטח העור הספציפי על מנת שניתן יהיה למזער את התופעה וליצור את "התיקון" הנדרש.

טיפול קרוב לשורשים – שיער שצומח ( במרחק של 3-5 ס"מ) מהעור

באזור הזה חשוב לוודא כי אין השפעות הנובעות ממצב העור הקיים. לדוגמא עור קרקפת שנמצא יבש וסדוק ו/או שקיימת שכבת קשקשים ונוצר בה תהליך של קילוף עור אינו חוסם את נקבוביות העור וגורם לחוסר הזנה שאמורה להגיע משורש השערה ואליה. מראה השיער באזור הזה אמור להיות מבריק ונקי כמו לאחר החלקה אורגנית לשיער. הצבע ייראה מלא עוצמה ועמוק תוך שהשערה נראית אטומה ומלאה.

טיפול מאמצע השיער ועד לקצוות

באורכים אמורה להיות גמישות ותנועה לשיער באופן טבעי ובמצב של שיער בריא הוא ייראה מבריק, מלא תנועה ונפח. מרקם השיער מושפע ממזג האוויר במיוחד בחלקיו החיצוניים ועל כן יש לזהות את המצב החדש ולפעול לטובת הבראתו המלאה על ידי שימוש במוצרי טיפוח המיועדים לטיפול ממוקד באזור זה.

קצוות השיער

קצוות מפוצלים, שיער פגום ומחוספס, שיער שנקרע ונשבר אלו ועוד נחשבים לתופעה מאוד נפוצה בקרב נשים בעלות שיער באורך בנוני –ארוך. כפי שגם מסבירים בקורס ספרות, קצה השערה רגיש במיוחד ועובר "משברים" לא מעטים למשל בזמן של ייבוש השיער בפן נוצר עומס רב על הקצוות כאשר מעבדים את השיער פעם אחר פעם. השיער בקצהו חלש ושברירי וקיימת בו נטייה ברורה להתפצלות. במקרים בהם אתם מזהים מצב זה חשוב לבצע ראשית תספורת על מנת שניתן יהיה להיפטר מקצוות שבורים ועל ידי הגזירה לשקם את השיער ולשפר את המראה. כך נמנע גם תופעה של קשרים בשיער העלולים להופיע.

כניסתנו לתקופת החורף מחייבת התארגנות מחדש בכל הקשור לטיפול בעור ובשיער. זה הזמן לפעול על מנת שניתן יהיה לטפח את הקיים ולעצור את הנזקים, בעיקר בכל מה שקשור לקצוות השיער.

נמצאים בתקופה מעט לחוצה? קבלו כמה טיפים לטיפוח השיער בזמני משבר

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר

X
שינוי גודל גופנים
ניגודיות