החלקה צרפתית- אקסטנסו

 אקסטנסו, בטכנולוגיית "Nutri Catolic", ידועה ביכולתה להגן על סיב השערה. 

אקסטנסו היא החלקה מקצועית המתאימה לכל סוגי השיער. הפעולה הכימית, המתבצעת בזמן ההחלקה, משנה את המבנה הבסיסי של סיב השערה ובזכותה מתקבל מראה שיער חלק כמשי.

החלקת שיער צרפתית אקסטנסו מאפשרת קבלת מראה שיער חלק וטבעי הודות לרכיבים חיוניים המעשירים את סיב השערה, שולטים בנפח
השיער, מזינים אותו לעומק ומעניקים לו אפקט ברק יוצא דופן.

טכנולוגיית Nutri Catolic Technology

טכנולוגייתNutri Catolic  עשירה במולקולות המרככות ומחליקות את סיב השערה ומעניקות טיפול אינטנסיבי, תוך שימוש ברכיבים אנטי קטיאנים פעילים, המתמקדים באזורים חלשים של סיב השערה ומטעינים אותה מחדש.

קומפלקס הרכיבים מרכך את השערה והופך את השיער לחלק ובריא במיוחד, עשיר בברק יוצא דופן ועטוף בניחוח ניטרלי. לאקסטנסו קרם החלקה המבטיח תוצאות מושלמות לכל סוגי השיער: רגיש, צבוע וטבעי.

סיב השערה מוזן ברכיבים חיוניים והשיער נעטף בשכבת הגנה מבריקה השומרת עליו מפני נפח ו"פותחת" את התלתלים, מעניקה מראה חלק,טבעי ורך ומנטרלת את החשמל הסטטי.

התוצאות נשארות לאורך זמן. הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת החלקת שיער לתקופה של 3 חודשים (בהתאם לקצב צמיחת השיער).

דיויס ואודי מנהלים מספרה טרנדית ומצליחה, המעניקה תפריט שירותים רחב ומגוון של עיצוב שיער מתקדם, במספרה של דיוויס ואודי מציעים תסרוקות שיער, תספורות, צביעת שיער, החלקות שיער שונות, שזירות שיער, הבהרות, גוונים ועוד…

אודי ביטון – מייסד

אודי ביטון הנו מעצב השיער היחידי בישראל בעל התואר היוקרתי "HairColorSpecialist", הנרכש באירופה ומעניק מומחיות בדרגת "מאסטר" לטכניקות צביעת שיער, הבהרות שיער ופרוצדורות כימיות לסוגי שיער שונים.

אודי, אשר הדריך ולימד מאות מעצבי שיער באירופה ובישראל ושימש שנים רבות כמנהל מחלקת הכימיה בסניף הדגל של "טוני &גיא" בלונדון ובמרכזי ההדרכה המקצועיים של המותג, מביא למספרה שיטות עבודה בינלאומיות, מתקדמות ביותר ובעלות חדשנות גבוהה.

אודי ביטון ידוע כבעל קו תספורות קריאטיבי ומוערך, אשר מהווה חותם אישי וייחודי לו. 

דיויס ביטון – מייסד

מחלקת האירועים במספרה מבוקשת במיוחד בשל העובדה כי דיוויס הוא אומן בעל מוניטין חסר- תקדים כמעצב שיער מומחה בתסרוקות ערב וכלה. דיויס ביטון, אמן שיער בעל כישרון עיצובי וקריאטיביות פנומנליים, הוא מעצב שיער, מנטור ומרצה מבוקש בקרב אנשי מקצוע בארץ ועולם כולו.

מזה שנים רבות שדיויס מכתיב ומוביל את אפנת תסרוקות הערב והכלה. הו כן, דיויס אחראי על עיצוב שיערם של משתתפים בהפקות הגדולות והמובילות בטלוויזיה, הפקות אופנה, תצוגות ותערוכות. לקוחות המספרה של דיויס ואודי נהנות משירותיהם המקצועיים של אודי, דיויס וצוות המספרה המקצועי, ברמה הגבוהה ביותר.

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר

X
שינוי גודל גופנים
ניגודיות