קורס מאסטר קולור

קורס מאסטר בכימיה

10מפגשים | כל מפגש 3 שעות אקדמאיות

בהדרכת אודי

לראשונה בארץ – קורס ייחודי למתקדמים ללימוד ולהבנת תורת הכימיה לשיער, בהדרכת אודי ביטון.
אודי ביטון הוא מעצב השיער היחיד בארץ בעל תואר "קולור ספציאליסט" מטעם האקדמיה של לוריאל פרופסיונל, לונדון. אודי הדריך באקדמיה של טוני וגיא בלונדון והיה מנהל מחלקת הכימיה בסניף הדגל של טוני וגיא בקנסיגטון, לונדון.

בקורס תקבלו את כל הידע הנדרש להבנת תורת הצבע, החוקים וההיגיון.
מיועד למעצבי שיער שרוצים להתמחות בכימיה ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר.
בקורס נלמד את תורת הכימיה, לזהות ולאבחן את מצב הכימיה בשיער ואת הטכניקות והשיטות המתקדמות ביותר להגיע לתוצאות רצויות.

 בתוכנית הקורס:

  • תורת הגוונים.
  • תורת הפיגמנטים – זיהוי פיגמנטים וכיצד להשתמש או לנטרל.
  • זיהוי ואבחון שיער הלקוחה.
  • בחירה והתאמת צבע וטכניקת צביעה ללקוחה.
  • תיקוני צבע מכהה לבהיר ומבהיר לכהה בדרך הטובה והמקצועית ביותר.

 ***מבצע מיוחד בלקיחת שני הקורסים ביחד של תספורות קלאסי מודרני וכימיה מאסטר קולור – למתקדמים בלבד.

הקורס מתקיים פעם בשבוע:

ביום שני בוקר / ערב

מועדי פתיחה קרובים שני:

יום שני בוקר 02.03.2015

יום שני ערב  11.05.2015  

יום שני בוקר 20.07.2015

יום שני ערב  12.10.2015 

דיויס ואודי מנהלים מספרה טרנדית ומצליחה, המעניקה תפריט שירותים רחב ומגוון של עיצוב שיער מתקדם. במספרה של דיוויס ואודי מציעים תסרוקות שיער, תספורות, צביעת שיער, החלקות שיער שונות, שזירות שיער, הבהרות, גוונים ועוד..

אודי ביטון

מייסד
אודי ביטון הנו מעצב השיער היחידי בישראל בעל התואר היוקרתי "HairColorSpecialist", הנרכש באירופה ומעניק מומחיות בדרגת "מאסטר" לטכניקות צביעת שיער, הבהרות שיער ופרוצדורות כימיות לסוגי שיער שונים. אודי, אשר הדריך ולימד מאות מעצבי שיער באירופה ובישראל ושימש שנים רבות כמנהל מחלקת הכימיה בסניף הדגל של "טוני &גיא" בלונדון ובמרכזי ההדרכה המקצועיים של המותג, מביא למספרה שיטות עבודה בינלאומיות, מתקדמות ביותר ובעלות חדשנות גבוהה. אודי ביטון ידוע כבעל קו תספורות קריאטיבי ומוערך, אשר מהווה חותם אישי וייחודי לו.

 

דיויס ביטון

מייסד
מחלקת האירועים במספרה מבוקשת במיוחד בשל העובדה כי דיוויס הוא אומן בעל מוניטין חסר- תקדים כמעצב שיער מומחה בתסרוקות ערב וכלה. דיויס ביטון, אמן שיער בעל כישרון עיצובי וקריאטיביות פנומנליים, הוא מעצב שיער, מנטור ומרצה מבוקש בקרב אנשי מקצוע בארץ ועולם כולו. מזה שנים רבות שדיויס מכתיב ומוביל את אפנת תסרוקות הערב והכלה. כו כן, דיויס אחראי על עיצוב שיערם של משתתפים בהפקות הגדולות והמובילות בטלוויזיה, הפקות אופנה, תצוגות ותערוכות. לקוחות המספרה של דיויס ואודי נהנות משירותיהם המקצועיים של אודי, דיויס וצוות המספרה המקצועי, ברמה הגבוהה ביותר..

עבודות תלמידים והמלצות

רז סהר


בוגר קורס תסרוקות כלה וערב, מאסטר כימיה וקלאסי מודרני

בן 23, עובד במספרה בבאר יעקב כשנתיים וחצי. סיימתי לימודי עיצוב שיער בבית ספר של שוקי זיקרי לפני 3 שנים והרגשתי שאני צריך חיזוק מקצועי. נרשמתי לקורס תסרוקות כלה וערב בהדרכת דיוויס ותספורות קלאסי מודרני ומאסטר בכימיה בהדרכת אודי. החלטתי ללמוד אצל דיוויס ואודי כיוון ששמעתי עליהם המון מעמיתים למקצוע וגם התרשמתי מהיכולות של בוגרי האקדמיה. הלימודים באקדמיה מאוד מעשירים, למדתי המון ישירות מהמדריכים הבכירים דיוויס ואודי. בקורס של אודי למדתי קוים שלא הכרתי, למדתי טכניקות גזירה נכונות, הקורסים נתנו לי סדר לעבודה. כששואלים אותי על אודי אני רק יכול לומר שאין עליו מכל הבחינות, גם מקצועית, גם מבחינת רצינות, היחס שהוא נותן לתלמידים, בשבילי אודי הוא דמות להערצה.

אושרי אטיאס

בוגר קורס מאסטר כימיה וקלאסי מודרני

אני בן 24, בעל מספרה בעכו כבר 4 שנים. אני עובד בתחום הספרות כבר 8 שנים וחיפשתי בית ספר שיקדם אותי מבחינה מקצועית, בית ספר שיעזור לי לעלות רמה מבחינת הביצועים שלי במספרה. התחברתי מאוד לאודי, לאופי שלו, למקצועיות, הרגשתי שהוא מדבר איתי בגובה העיניים והחלטתי ללמוד אצלו את הקורסים קלאסי מודרני וכימיה. אודי מעביר את החומר מעולה, הוא משלב בשיעור הרבה דוגמאות של מצבים שונים שנתקלים בהם במספרה ביום יום. אהבתי את הדרך שבה אודי מתעניין ומציף בעיות שנתקלים בעבודה במספרה הוא נותן המון מהניסיון שלו ורוצה שהתלמידים שלו יבינו וידעו את השיטה וההיגיון שמאחוריה. כיום בעקבות הקורסים יש לי המון ביטחון בעבודה, אני עובד לפי חלוקות, שיטות וטכניקות שלמדתי וזה עושה לי המון סדר בעבודה.

צחי ניניו

בוגר הקורס מאסטר כימיה

בן 26, בעל מספרה חדשה בלוד ובעל ניסיון של 6 שנים. החליט ללמוד כימיה אצל אודי לאחר ששמע המלצות על האקדמיה של דיוויס ואודי מעמיתים בתחום. עברתי בהצלחה את הקורס מאסטר בכימיה וקיבלתי ביטחון! אודי מעביר את החומר בקורס בשיטת לימוד שונה מכל מה שלמדתי בעבר. הבנתי לעומק את תורת הכימיה והנושא נהיה לי ברור. אודי מסביר מצויין ובסבלנות שלב אחרי שלב, הוא עונה על כל השאלות עד שכולם מבינים, מס' תלמידים בכיתה קטן והיחס חם ואישי. כימיה זה לא תחום שאפשר ללמוד רק תיאורטית, אני יודע שאני צריך להמשיך ולתרגל וככל שאעבוד יותר אתמקצע יותר.

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר

X
שינוי גודל גופנים
ניגודיות