השיער שלך מסגיר אותך – על עיצוב שיער ואישיות

צבע השיער, המרקם ,סגנון התספורת והעיצוב הסופי יוצרים את הרושם הראשוני שלך וחושפים חלק מאישיותך וגם את דרך וסגנון החיים שלך. להשגת מראה נכון כדאי שתקפידי על מספר כללים איתם תוכלי ליצור את הרושם הנכון.

צבע שיער המתאים ביותר עבור האישיות שלך

  • צבע השיער :  בחרי את הצבע לשיערך בהתאם לטעם האישי שלך. חשוב שתהיי בטוחה בגוון החדש שאת בוחרת ושתהיי שלמה עם ההחלטה לגביו. כהה או בהיר, אטום או שקוף ככל שיהיה הצבע הנבחר הדבר החשוב מכל הוא עניין ההרגשה הפנימית והמשיכה שלך אליו.עיצוב שיער אודי ודיויס
  • בחני את עוצמת הברק בשיער שלך: האם הצבע הנבחר בוהק מדיי? האם הפיגמנט(הגוון השולט) נראה מתאים לסגנון החיים שלך? תוכלי כמובן לבצע השוואה בין המצב שקיים בשיערך לבין מה שמוצג בקטלוג הצבעים אותו כדאי לבחון מקרוב ובתשומת לב רבה.
  • בחני את הגוון השולט בצבע הנבחר בשיער:  האם הצבע האדום לדוגמא נועז מדיי? האם הגוון השחור ייראה דרמטי יותר מכפי שהנך מעוניינת שיהיה? בצעי בדיקה מקדימה של הגוונים הרלוונטיים לשיערך ובחרי את הנכון ביותר.
  • שאלי לגבי יציבות הגוון הקוסמט י(צבע השיער החדש בו בחרת)  חשוב לברר מה תהיה עמידות הצבע הנבחר בשיערך. קיימים צבעים שהמבנה המולקולארי ממנו הם עשויים עלול ליצור דהייה מוגברת ובלתי רצויה – שאלי פרטים לגבי הפורמולה, החברה היצרנית ובצעי השוואה בין מוצרים שונים על מנת שתוכלי להשיג את מבוקשך על הצד הטוב ביותר.

סגנון התספורת

לקראת בחירה של סגנון העיצוב החדש לשיערך, כדאי ראשית לעיין בקטלוגים בהם ניתן לצפות במגמות העכשוויות בתחום עיצוב השיער והאופנה. מומלץ לזהות את המגמה ולבחור מתוך ההצעות השונות את העיצוב שמושך אותך במיוחד.

  • שאלי לגבי קו האורך של התספורת המתוכננת לשיערך: האם לאחר התספורת תוכלי לאסוף את שיערך? האם את מעדיפה 'פוני' במצח? האם יצירת מרקם של שיער מתולתל יצור את המראה הנכון עבורך? כדאי לבחון מבין כל האפשרויות הקיימות את הפריזורה הנוחה ביותר.
  • מומלץ לברר לגבי שינוי משמעותי הנעשה בשיער במטרה להשיג את העיצוב שבחרת:  האם לאחר גזירת השיער תוכלי לעצב את שיערך לבד בבית ללא תלות במספרה? האם קו הגזירה יגרום לכך שתהיי חייבת להשתמש במוצרי עיצוב להשגת המראה? האם ייבוש טבעי כבר לא יהיה ניתן להשגה? שאלי את כל השאלות האפשריות בכל הקשור לתהליכים השונים מבחינת השינוי המתבצע.

זכרי, בסופו של התהליך את תתמודדי עם התוצאות שיושגו עבורך לכן, בדיקה מקדימה של כל הפרמטרים תביא לידי כך שתהיי מעודכנת בכל הפרטים עד להשגת הדבר הנכון והמתאים ביותר מבחינתך.

 

אולי יעניין אתכם לקרוא גם על:

X
שינוי גודל גופנים
ניגודיות