אודות דיויס ואודי

מי אנחנו

דיויס ואודי הם מותג מוכר ופופולרי בתחום עיצוב השיער על כל תחומיו, בעלי הכרה מקצועית בינלאומית ומובילי דרך בתעשיית השיער בארץ. דיויס ואודי עומדים בראשה של האקדמיה המובילה בישראל ללימוד מקצועות השיער ומשמשים כמנטורים, מלמדים ומדריכים את דור העתיד של מעצבי שיער, ובראשה של מספרה טרנדית ומובילה. באקדמיה תמצאו בית ספר לעיצוב שיער עם חשיפה בלעדית לטכניקות עיצוב שיער מתקדמות וטכניקות כימיות בלעדיות לאודי ביטון, אשר פותחו במשך שנים. דיויס ואודי מקפידים על מקצועיות בלתי מתפשרת בעיצוב שיער, הן בתחום התספורות והן בתסרוקות. בית הספר לעיצוב שיער של דיויס ואודי מוביל בחדשנות, בטכניקות ובשיטת הלימוד לפיה הם משמשים כמנטורים ומלמדים אתכם באופן בלעדי. האווירה בבית ספר לעיצוב שיער של דיוויס ואודי היא אישית, נעימה ובעיקר מקצועית. עשרות שנים של עשייה בענף השיער, בארץ ובאירופה,תוך מומחיות מוכחת בעיצוב שיער על גווניו השונים, הביאו את השניים לשנות סטנדרטים בתחום עיצוב השיער ולהביא את חו"ל לישראל, גם בבית ספר לעיצוב שיער וגם במספרה שבהנהלתם. דיויס ואודי מנהלים מספרה טרנדית ומצליחה,המעניקה תפריט שירותים רחב ומגוון של עיצוב שיער מתקדם. במספרה של דיוויס ואודי מציעים תסרוקות שיער, תספורות, צביעת שיער, החלקות שיער שונות, שזירות שיער, הבהרות, גוונים ועוד. לקוחות המספרה של דיויס ואודי נהנות משירותיהם המקצועיים של אודי, דיויס וצוות המספרה המקצועי, ברמה הגבוהה ביותר.

דיויס ביטון

מייסד

דיויס ביטון, אמן שיער בעל כישרון עיצובי וקריאטיביות פנומנליים, הוא מעצב שיער,מנטור ומרצה מבוקש בקרב אנשי מקצוע בארץ ועולם כולו. מזה שנים רבות שדיויס מכתיב ומוביל את אפנת תסרוקות הערב והכלה. כמו כן, דיויס אחראי על עיצוב שיערם של משתתפים בהפקות הגדולות והמובילות בטלוויזיה, הפקות אופנה,תצוגות ותערוכות.

אודי ביטון

מייסד

אודי ביטון הנו מעצב השיער היחידי בישראל בעל התואר היוקרתי "HairColorSpecialist",הנרכש באירופה ומעניק מומחיות בדרגת "מאסטר" לטכניקות צביעת שיער, הבהרות שיער ופרוצדורות כימיות לסוגי שיער שונים. אודי, אשר הדריך ולימד מאות מעצבי שיער באירופה ובישראל ושימש שנים רבות כמנהל מחלקת הכימיה בסניף הדגל של "טוני &גיא"בלונדון ובמרכזי ההדרכה המקצועיים של המותג, מביא למספרה שיטות עבודה בינלאומיות, מתקדמות ביותר ובעלות חדשנות גבוהה. אודי ביטון ידוע כבעל קו תספורות קריאטיבי ומוערך, אשר מהווה חותם אישי וייחודי לו.

X
שינוי גודל גופנים
ניגודיות