קורס תסרוקות כלה / קורס תסרוקות ערב

10 מפגשים חד־שבועיים // כל מפגש 4 שעות אקדמאיות
בהדרכת דיויס ביטון
**לימוד עיצוב שיער כלות ותסרוקות ערב - תנאי קבלה: ניסיון בעיבוד שיער

'תסרוקתן' טוב נחשב מי שביכולתו להשתמש בטכניקות עבודה וכלים מקצועיים לעיצוב ויצירת תסרוקות, ללא כל התייחסות למגבלות אובייקטיביות. היכולת להתמודד עם שיער דליל, להעניק פתרונות מידיים להעדר אורך, ליצור נפח ולעצב תסרוקת תוך התאמה הרמונית מושלמת בין האישיות של הלקוחה למראה
הסופי הופכת אותך מתסרוקתן טוב לתסרוקתן מצוין!

משך הקורס הינו 10 מפגשים חד־שבועיים // כל מפגש 4 שעות אקדמאיות , בהן דיויס מלמד את כלל השיטות והטכניקות לעיצוב תסרוקות כלה וערב שפיתח במהלך השנים. שיטת הלימוד באקדמיה של דיויס הינה שיטה ייחודית שתקנה לך את כל הידע , הכלים והרמה המקצועית הגבוהה ביותר, על מנת להוביל אותך לעולם קסום של אומנות ויצירה. במהלך לימוד תסרוקות ערב ותסרוקות כלה ייחשפו התלמידים לסגנונות שונים של טכניקות עבודה ויתבקשו להכיר ולתרגל את יסודות התסרוקת הקלאסית והאפנתית ואת סוגי התסרוקות בשילוב תלתלים: בייביליס, רולים וביגודים. בנוסף, ילמדו לעצב תסרוקות בשילוב צמות,קליעות ואריגות. דיוויס מאמין כי ככל שתלמידיו ייחשפו לשיטות רבות, מגוונות ושונות, כך מקצועיותם תהיה גבוהה יותר ותעניק להם גם יתרון ממשי על פני מעצבי שיער אחרים, וגם את כרטיס הכניסה לעולם הקסום של אומנות השיער. תסרוקות פזורות, עיצובים רכים ובעלי מראה טבעי, תסרוקות אסופות, קלאסיות ומורכבות ביותר, כל אלו מאוגדים בתכנית לימודים מקיפה ויסודית המועברת ע"י דיויס.

שילוב תוספות שיער:

דיוויס, ידוע בארץ ובאירופה בשל יכולותיו המופלאות כמרכיב ושוזר תוספות שיער באופן אמנותי ומרהיב, על-פי שיטות עבודה אשר הטביע בהן את חותמו. דיויס חושף את תלמידיו לטכניקות שזירה והרכבת תוספות שיער ואקססוריז אפנתיים. במהלך הקורס יינתנו הסברים ודגשים בנושאים שונים כגון רקע היסטורי לתסרוקות, הכרת תקופות שונות ומאפייני השיער בהן ועוד, בכדי להרחיב את הידע בתחום השיער.

השיעורים מלווים בעבודה מעשית ובהדרכתם של דיוויס והצוות.

כל תלמיד רשאי לחזור על שיעורים ספציפיים שהתקשה בהם ואף על הקורס כולו ללא תוספת מחיר.

משתתפי קורס תסרוקות כלה / קורס תסרוקות ערב יקבלו במתנה ערכת לימוד

  • חוברת לימוד בית ספר לתסרוקות ערב
  • סט 4 מסרקי סירוק
  • ספריי
  • מגוון סיכות
  • ראש בובה משיער טיבעי

לבוגרים תוענק תעודת גמר יוקרתית מטעם האקדמיה של דיויס ואודי בשיתוף לוריאל העולמית

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר

X
שינוי גודל גופנים
ניגודיות